this and that and those who didn't know what it was.

Att blanda Ramlösa och helt vanlig billig blandsaft är det godaste jag vet just nu.
Jag satt och klickade runt lite på internet och trillade över ett skivbolag som heter roadrunner records som har många av de artisterna som jag lyssnade på förr i tiden. Det är mest metal och så men kom ihåg att jag hade en dvd från det bolaget men kunde inte hitta det i hyllan. Lite tråkigt för det hade varit skoj att kolla på den. Kan iofs mycket väl ha varit brorsans dvd som jag lånat en längre tid och så kan det ju varit så att han tog tillbaka den innan jag flyttade från farsan. Men hittade en artist där som jag inte hört innan som heter Amanda Palmer. En låt som var svängig var Oasis. Låter väldigt mycket som tjejen från Dresden Dolls, nästan helt säker på att det är hon. Ja, det måste det vara.
Förresten för er som inte vet så är det snart oktober månad och det är väl, bara sådär halvskoj? Lika bra att ni börjar planera era julklappsinköp till mig. Jag önskar mig ljus choklad och Ducktales kompletta dvd samling.


Kommentarer
Postat av: Tommy

själv önskar jag mig pepparkaksdeg och en diskmaskin

2009-09-30 @ 09:41:01
Postat av: SpeCK

Hur fett hade det inte vatt med en ducktails DVD samling. 100 avsnitt i ses 1 o 50 i ses 2. :P Personligen önskar jag mig ingenting. Har man inga förväntningar s blir man glad över det lilla man får.

2009-09-30 @ 16:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0