Kort och gott.

Bregott!
På ica finns det mycket mat, det har jag nog allt märkt. Försök inte dölja det. Jag är inte dum om du tror det...
Något som är svårt är att hålla det städat i en etta. Det är sanningen. Ibland hade jag velat bo kvar hemma så man kunde haft stadhjälpen som finns där, även kallad morsan. Det är bra grejer det. Förrutom att morsan inte bara städade rummet när man bodde hemma. Hon snokade även runt och hittade den bäst gömda cigg, alkohol eller porr gömman man hade. Helt otroligt vilken flitig detektiv hon var...
Hehe kom ihåg en gång när man var mindre och fick den lömska ideén att gömma ett par porrtidningar på biblioteket, just för att skrämma livet ur den tanten som hittade den sen. Slängde in ett par här och där mellan böckerna, och  sen fnissade man glatt när man gick iväg. Synd att man inte kunde se ansiktet på människan som fann dom. Jahadå ondskefull var man allt. Vet inte vad man ska skylla på? Måste vara medians påverkan att man gjorde de sakerna man gjorde.

Soulwax – E Talking - Radio Edit

Kommentarer
Postat av: Chribil

Haha angånde porrtidningar och bibblan! Haha fy fan, där fick jag mig ett gott skratt! That is pure joy i can tell you that!

2009-09-17 @ 22:18:30
URL: http://www.chribil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0