Hösten är nog här nu... YEAH!

Hösten är mysigt tycker jag! Ja våren med, men det kan jag ju inte nämna nu!? Hösten är spännande, det luktar specellt och man måste ALLTID ha med sig ett paraply för mna vet aldrig när det börjar regna! Vad man än ska göra så sätter man livet som insatts. Inte alla som vet detta, men jo det är sant! Hösten = Livsfara! Men åter till det mysiga! T ex blöta romantiska regnpussar! Mysigt OCH praktiskt! Jättebra om man har mycket handsvett och ska hålla handen medans det pussas och man blir nervös då. Regnet avslöjar inte handsvetten. Awesome!
Sen kommer det mysiga höstpromenader bland löven. Dessa måste man uppskatta extra mycket. Alla fina färgerna på träden och den härliga doften. MMMH! Kanske är det lite småkyligt så det är ingen som tycker att man är konstig för att man har på sig halsduk och mössa, kanske till och med ett par härliga tummvantar! YES! Underbart! Har man riktig tur så kanske tjejen som du lurat med dig ut har glömt sina vantar och fryser lite, då kan du vara snäll och låta henne sticka in sina händer i din vante och då blir det supermysigt :D (Ebba du måste alltid låtsas glömma dina vantar när vi ska ut och gå) .... Så köp därför alltid  ett par extra vantar som är en storlek större än vad du behöver, som du tar med dig när du planerat höstsällskap. Men det är inte för svettnissarna. Och sen gillar jag att det blir mörkt tidigt på kvällarna, mysigt med mörka kvällar. Inte om man är ensam iofs, för då kan det bli läskigt! Man vet
aldrig vad som gömmer sig i mörket!! Anders Eklund kanske?!

Lövig låt kanske...
Bright Eyes – Four Winds

Kommentarer
Postat av: Jennie

Trevligt att du hittade in hos mig minsann , visste knappt att du hade blogg ju , :) nu får jag allt lägga till dig på min lista , så jag kan läsa när du bloggar ! :)



När vi kommer till mitt extremt äckliga inlägg , så JA det är kvinnor som sköter det där , inga andra . Han experimenterar ju med det själv den där jävla idioten , han har köpt sig en bröstpump & försöker få igång någon form mjölkproduktion med hjälp av det . usch , jag ser bara en liten stackars bebis som tvingas äta från ett hårigt mansbröst . Neeej usch !

2009-09-03 @ 12:50:01
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: ellinor

hösten e mysig:)

2009-09-03 @ 13:17:38
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: CmonEbba

Ahmen, så himla gosig du är Bejbibo. Jag ska inte ens köpa ett par vantar bara för det!



Puss!

2009-09-03 @ 22:24:36
URL: http://cmonebba.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha, vad härlig du är!

2009-09-04 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0