Hej Hej HEEJ!

Här sitter jag och jag är väl ganska så nöjd om jag får säga det själv. Jag äter chips till frukost nu och det hade man inte fått göra om man varit liten och fortfarande bott hemma. Och så hade man inte fått springa runt med saxen i handen eller fått sitt en halvmeter från tvn och kollat på cartoon network. Men det är de här sakerna som gör en extra nöjd med att vara vuxen.
För övrigt så har jag spärrat av köket här hemma, det är "off limit" tillsvidare. Har blivit invaderad av bananflugor och min plan är att svälta ihjäl dom, så om jag inte använder köket så borde dom förr eller senare dö.
Jag har också blivit ganska så säker på att påskharen finns på riktigt! För staten jobbar ju så hårt med att få oss att tro på jesus och gud för att vi bor i ett kristet samhälle liksom, men alla vet att staten vill manipulera oss och styra oss som dom vill, och egentlingen undanhålla den verkliga sanningen! Så då genom att genomskåda deras lurendrejeri så gick det upp för mig! Staten har aldrig försökt framhäva påskharen på samma vis, då innebär det att dom vill att vi ska glömma bort påskharen egentligen, just för att påskharen finns på riktigt...

Kommentarer
Postat av: CmonEbba

Söt är du älskling!

2009-11-16 @ 08:46:10
URL: http://cmonebba.blogg.se/
Postat av: Didde

Söt du är Bejbi. Du borde få ett pris för det! Aah just det ja det har du ju redan fått, mig ju! :)

2009-11-17 @ 15:47:36
URL: http://donetdidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0