8, alternativt 9.

Många brukar säga till mig att jag är rädd för allt, i stort sett. Men det är jag faktistk inte, det finns bara många saker som jag föredrar att undvika, som till exempel:
- Att gå ner i en mörk källare som kan gömma massvis med blodtörstiga monster och demoner.
- Prata med onyktra, agressiva och främmande människor med vapen.
- Ta ett djupt andetag i ett litet rum fullt med sjuka mexikanare. (Eller egentligen sjuka människor från alla världens hörn, men just nu är jag lite extra skraj för sjuka människor från mexiko)
- Umgås med folk som spyr när dom är nyktra, utan förvarning.
- Leka med hundar som bara någon sekund innan högg och skadade sin ägare.
- Äta kyckling med rött och blodigt kött eller dricka mjölk med klumpar i.
- Springa, leka och rulla runt naken i högt gräs och sedan räkna festingarna som kryper runt på min kropp.
- Och slutligen, att sutta på mynt.
Så! Några saker som kom upp i mitt huvud just nu, som jag gärna undviker att göra.

Kommentarer
Postat av: pepp.

jag har spytt nykter utan förvarning när jag haft folk på besök.

2009-05-25 @ 00:06:25
Postat av: Didde

Och då hade du säkert någon läskig sjukdom?!

2009-05-25 @ 00:20:14
URL: http://donetdidde.blogg.se/
Postat av: millan

haha

2009-05-25 @ 08:30:35
URL: http://papperstrumpeten.blogg.se/
Postat av: Mac

Lärde mig igår att det heter myssofili, att slicka på smutsiga saker. Typ pengar då. :)

2009-05-26 @ 10:59:39
Postat av: Didde

Yuck! Hemska människor, men bra att veta! Myssofili!

2009-05-26 @ 12:10:08
URL: http://donetdidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0