Nu var det bleka fläsket schtekt.

Har provat på det här med att ligga och svettas under solen, försöka bli lite brunaktig i skinnet då. Schteka! Men att sola är inte roligt. Det är varmt och man svettas mest. Och någon skillnad tycker jag inte det blir, möjligtvis lite rödare än vad jag vanligtvis är, och så svider det lite med. Nä detta får ni rika människor syssla med.
Myggor, snacka om att jag inte glllar dom alltså. Folk säger att honor som suger är bra ting, men dessa flickorna ska då rakt inte suga på mig. För det bara kliar! Mygg svin.
Och ja, har också kommit fram till att jag alltid ska ha badbyxor på mig när jag diskar, då får man blaska lite extra och blöta ner, för det gör inget för jag har ändå badbyxor på mig! ^^ Hade jag haft vanliga jeans på mig med mobilen i fickan så hade jag som vanligt blivit irriterad för att jag blev blöt, men icke nu! CUZ i got badbyxor på mig. Och vattnet på golvet kan man ju torka upp någon annan dag... eller kasta nån handduk på pölen.
Imon blir det att åka utomlands, till Denmark, nästan. David Hasselhoffs hemstad: Hässleholm.

Kommentarer
Postat av: Mac

ELLLER!!! så kan du lägga dig och plaska på golvet så sugs vattnet kanske upp av brallorna? :D

2009-05-26 @ 20:47:11
Postat av: Didde

Oh det var smart!

2009-05-26 @ 22:40:16
URL: http://donetdidde.blogg.se/
Postat av: pepp.

du är fan kowl didde.

2009-05-27 @ 06:33:41
URL: http://maulinpepp.blogg.se/
Postat av: itti

Fett tips med badbyxorna!

2009-05-31 @ 16:59:55
URL: http://ittilogik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0