Poänglöst

Djurriket... är som det är. De som tillhör djurriket har alla möjliga awesome titlar. Savannens Härskare, Havsdjupets Vidunder och ja Djungels Konung. De lever typ alla efter en och samma sak, djungels lag och den är väl ganska simpel tror jag: Äta eller ätas? På tv sa de för en stund sen att hunden var djurrikets hora vilket lät logiskt i och med att alla vet att hundar är horor när det kommer till att tigga uppmärksamhet, rygg/mage/öron klappning och så rester från matbordet. Dom klår alla andra djur på den fronten anser jag.
I min värld är det lite tråkigare, awesome titel? Näe, typ arbetslös, soffpotatis och fritidsforskare har varit de titlar som varit mest hyllade. Och så massor med knepiga lagar med, som man knappt kan följa, men som tur är så är det ingen som har försökt äta upp mig ännu. Inte vad jag har märkt iallafall. Och om man jämnför hundriktets horor med mänskliga horor så blev det genast mindre gulligt. Sprutluder eller en gullig fluffig labrador? Och någon poäng hade jag visst inte. Eller jo, hundar är charmigare än horor, tror jag! Bortsett från Pretty Woman kanske? Äääsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0