Kulturdag idag.

Glashyttor, glaskonst och glasbruk! Det har jag varit och kollat på idag, lite annorlunda men lite trevligt. Såg glasprylar i alla tänkbara storlekar! Stora, små runda och mindre runda. Det mesta var faktiskt runt! Och jag tog inte sönder något alls. Och det är jag glad över. Jag tog upp någon sak och vred och vände på den lite, sen till min skräck så hittade jag en prislapp på denna, glasgrejen, och på den stod det 17000 pix o_O INTE KUL att fumla till det med den i handen! Så efter det så slutade jag pilla på grejerna och avnjöt dom mest på avstånd, med händerna i fickorna. Men det bästa med denna dagen var att farsan bjöd på mat och kakor. Gratis är gott och så slapp man ju bygga på diskhögen här hemma. Att diska är ingen höjdare. Det känns som att man dör lite inombords varje gång man diskar, så tråkigt är det ju helt ärligt.

Kommentarer
Postat av: Peter von Penguin

vaaa? diska som är så skoj! Jag fullkomligt längtar efter att skita ner mina glas o koppar hemma så jag kan röra om med diskborsten! mmm! extas..

2009-05-13 @ 09:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0