Födelsedagar och sådant.

Idag är det den 23e maj... och för 27 år sen så föddes min brorsa Tomme. Så idag så borde jag köpa något till honom, eller ja jag skulle ha köpt något till honom för någon dag sedan för att istället GE denna, pryl, sak, "gåva" BAH till honom! Men nej givetvis så har jag inte införskaffat ett skit till honom, så nu sitter jag här framför datorn och skriver något och om 30 min kommer dom hit och hämtar mig. SÅ för att lösa detta problem så borde jag nog egentligen ta och knata iväg till någon av Emmaboda prima butiker med übersortiment och köpa honom något symboliskt. Hatar att köpa presenter och julklappar, det blir aldrig något bra, När jag fyllde år (19e april) så fick jag 2 flaskor sprit och lite annat smått och gott av Tomme, han är lurig han, vanligtvis så brukar jag få något oseriöst, men nej då detta året slog han på stort! Bara för att han har fast jobb och tjänar stålars som han gör på detta viset, förstöra hela året såhär för mig. Pfff....

Ut på jakt nu då.

Kommentarer
Postat av: itti

Vad blev det?

2009-05-24 @ 22:07:08
URL: http://ittilogik.blogg.se/
Postat av: Didde

... inga vita träskor iallafall :/

2009-05-24 @ 22:57:06
URL: http://donetdidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0