Vildmarkslivet

Ja, efter att ha levt i vildmarken från onsdag till söndag så har jag kommit hem. Var väl hemma vid, 5-6? är inte helt hundra på detta för jag var inte riktigt medveten om vad som hände. Snorig som en idiot spolade jag upp ett bad direkt när jag kom in och låg där till 8a tiden, sen så fixade jag ett gäng mackor och kom på att jag kände mig ju faktiskt lite febrig, så jag knatade in på toa och hämtade en termometer, en sådan man lägger under tungar, såklart...! Hur som helst, japp, feber hade jag, 39.1! inte KUL. Tryckte i mig mackorna och drack vatten, dog i mitt egna svett innan halv 9 och vaknade först till sen vid halv 5 på morgonen. Så vad gör man vid halv fem på morgonen när man inte fattar vad som händer, jao kollar facebook och bdb, snorar lite och sen somnar man igen efter 10-15 min och sover till 15:00 cirkus typ på en höft. Så nu jävlar har jag slaggat och känner mig lite piggare, har fortfarande feber idag, låg på 38. något, men jag överlevde hur som helst.
Siesta var helt ok, bäst var Placebo såklart och hela den kvällen. Var ju uppe och flummade med 3 roliga snubbar till 10 på morgonen, vilken sen förstörde min lördag för jag var helt slut i hela kroppen, eller om det kanske var förkylningen som kom redan då? Oh, ja jag hade kanske feber på lördagen så det var därför jag somnade vid 8 på kvällen =)
Men siesta i sig var ganska så kasst arrangerat. 3 timmars kö nästan för att få bandet, snutar överallt som pajjade stämningen, campingen var liten och stenig och det var folk från trelleborg där... helt stört.

Kommentarer
Postat av: millan

hahaha folk från trelleborg

2009-06-01 @ 20:37:57
URL: http://papperstrumpeten.blogg.se/
Postat av: itti

Haha, vad är det för fel på trelleborg?

2009-06-02 @ 00:57:48
URL: http://ittilogik.blogg.se/
Postat av: Didde

Deras dialekt! Pga den så är dom tröga brottslingar som kidnappar småbarn... vem vill kidnappa småbarn när dom kan ta halvstora barn som iallafall kan arbeta och tjäna pengar.

2009-06-02 @ 09:49:31
URL: http://donetdidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0