"Storstädar"

Idag städar jag! Har planerat att göra det sedan förra veckan. Nu blev det äntligen av! Så just nu dammsuger jag. Dvs att dammsugaren ligger i mitten av rummet och suger upp saker medans jag sitter här. Blir nog bra... Sen ska jag diska! Är seriöst lite orolig för min hälsa när jag är hemma! Det är så otroligt snuskigt! Men fan det kommer alltid upp andra saker jag vill göra istället för att städa! Som att äta glass, lyssna på musik, kolla på någon serie, sortera mina strumpor eller sova. Men ahja, nu blir det av, så nu kommer det väl vara relativt rent i några dagar igen.
Och förresten, när jag var liten så brukade alltid morsan retas med att hon hittade "städpengar" men det har FAN inte jag gjort ännu. Hade varit något om jag hittade en bunt med stålar bakom soffan eller så. Icke då, sådan tur har bara inte jag :(

Kommer man ihåg? "You are like Santa Claus, on Prozac, At Disneyland, getting laid!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0