Rude_Nude_Dude

Har spenderat de senaste dagarna naken, it's been kinda awesome, indeed. Mest liggandes och kollat på dåliga filmer ur hyllan! Varför dåliga filmer? JO 2 anledningar, man somnar lättast då och så har jag mest dåliga filmer har jag insett, eller så är dom väl bara tråkiga/dåliga för att jag har sett dom så många gånger. Men de absolut sämsta filmerna som finns på den där hyllan är "Supernollan" och "Doom"! Och denna filmen "Doom", vem får ens idén att göra om ett shoot 'em spel till film, där man i filmen seriöst änvänder first person view?! Det är nu man tänker *LOL*
Men åter till min nakenhet, just nu är jag faktiskt påklädd vilket känns lite klaustrofobiskt, och detta kanske kan bli ett problem för mig, för jag trivs inte så värst bra med att vara naken bland folk. Ingen naken-janne här inte. Han som en gång i tiden var med i Farmen, har jag för mig.
Om det är någon som har sett på Tv-shop på senaste dagarna så kanske ni har snubblat över en ny produkt som heter "Zumba-Fitness" som är en tränings dvd där man ska dansa i takt med dom på dvdn, och tydligen röra hela kroppen och på så vis bli as het. I reklamen så har dom ju, grymt vältränade flickor och det ser asbra ut. Flickorna är inte bara snygga dom är även skitbra på att dansa! I det stora hela ser det skit bra ut på tv. Men sen då, när man får hem dvdn, och ska göra som dom gör, så visar det sig att man helt saknar takt och ton och är smällfet, ja då är det för nära verkligheten och inte alls samma fröjd för ögonen.

Kommentarer
Postat av: mac

haha du har väl inte köpt den? :O :D

2009-06-03 @ 20:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0