Övrig tanke

Att bada badkar är farligt, för som inte upptäkt det. Man ska vara vaksam på vad som händer där. Tiden verkar stanna när man befinner sig i ryy badkar. Idag när jag vaknade så var det första jag gjorde att göra iordning ett bad, dök i och det kändes som att jag låg där i allafall några timmar, men sen när jag kravlade mig ur badet så hade det bara gått 20 min. Knasigt, så då började jag fundera på det hela, och kom fram till att tiden faktiskt måste stanna till när man är där, det kanske är guds vilja att man ska kunna få en lugn stund och inte behöva oroa sig för något i denna position.
Hmm... Öh, du! Gud, om du lyssnar eller läser, var schysst och fixa lite fint väder nu till midsommar och sen ett par månader frammåt, Would be awesome! Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: itti

Fint väder till midsommar önskar vi alla. Festival med dåligt väder är ju inte så kul...

2009-06-13 @ 13:19:21
URL: http://ittilogik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0