Kulor

Önskar jag kunde bajsa ut pengar, ordagrant verkligen ha en avföring som består utav sköna tusenlappar. Hade gjort mig till en lyckligare person vill jag lova, lite fundersam till en början men hade snabbt lugnat mig och gillat läget så att säga. Har nu precis på denna sekunden ont i magen pga av att jag saknar cash till flera saker som jag vill göra och sommaren bara rusar förbi där utanför rutorna. Kommer inte hinna göra det jag vill om mitt konto ska fortsätta att vara anorektiskt. "Stålars is the shit" är min themesong för tillfället. fast ändå har jag inga av den sorten och förmodligen finns det ingen låt som heter så heller.
Vad står det på dagens agenda? Hmm, ska kolla efter. Oh: "Schteka lite, jobba på bonnabrännan" Ja men visst. så får det bli. Hade tänk berätta en liten vits jag hört om 2 obducenter, en kvinna och något om en saltgurka, men känns inte rätt.

Kommentarer
Postat av: itti

Du är inte ensam. Vi sitter i samma båt så att säga. :(

2009-06-23 @ 20:37:27
URL: http://ittilogik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0