Kärringslynor!

This is a story, all about how, my tvätt tid got occupied.
Idag, nu vid 7 på morgonen hade jag bokat en tvättisch tidisch, och för en gångs skull så var jag uppe i relativt god tid för att få bort mina bromsstreck i kallingarna. Så jag drar och bär på min enorma tvättkorg som är trasig lite överallt upp och ner för trappor hela vagen bort till den avlägsna och läskiga tvättstugan. Väl där så ser jag att maskinen är i full rotation och på golvet ligger det en stora fläskig jävla BH! Det är nån gammal kärring som har snott min tvätt tid! MIN! Och det som är ännu mer irriterande är att hon inte ens har utnyttjat maskinens kapacitet till.. 1/20 del. Hon har ungefär lagt in 2 strumpor i den och kör. medans det står en halvfull tvättkorg där brevid den GIGANTISKA tant bhn. Så nu är det krig, me agains fläsktanten.
Pissa på hennes kläder blir steg nr 1. (näe det kunde jag inte göra men tanken slog mig)
2: sno alla hennes tvätt tider!
3: har inte kommit på något ännu. Vad kan man göra mer för ondskefullt mot en oförskämd granne som inte respekterar andras tvättbehov?

Så nu måste jag vänta tills imon kväll med att tvätta!
Dear diary, life sucks at the moment. Jag har inga rena kalsonger...

Följ Torstens fyllebloggande från arvika http://torstentheman.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0