Diska, städa, tvätta, göra nytta eller bara FaaaaAN!

Allt detta tråkiga jävla helvete som man verkligen inte pallar med, måsta man ständigt göra. Men näe jag vill inte göra det. När jag var liten och var tvungen att göra den där skiten hemma för att vara en bra och duktig son, så brukade morsan säga "Men ta det lugnt, du behöver ju bara göra det nu, sen när du blir äldre och skaffar dig en tjej så kan hon göra det åt dig" YE RIGHT! Det har jag inte märkt av? Ebba, vart är du när det är stökigt hemma hos mig? Tror bestämt att mamma ska få ta ett snack med dig om, hushållsgöra. För min mamma hon skojar aldrig, hon är alltid seriös som tusan. "Ät upp din mat annars dödar jag dig" Japp jag dog lite inombords varje gång hon sa det. Näääääe så sa hon aldrig! jag hoppas verkligen inte hon snubblar in på bloggen och läser detta.
Jag tror jag ska lära mig nya saker, så jag ska börja göra en lista på grejer jag vill lära mig, för att kunna göra coola saker är bra för då vill folk vara ens kompis och då får man saker gratis, vilket är typ CP bra för mig för jag har ju inga pengar. SÅ saker att lära sig:
1. Bakåtvolt från stående, helt spontana awesome bakåtvolter.
2. Prata flytande japanska / eller latin, (inte finska.)
3. kommer inte på något mer!? Flyga kanske? Klättra på väggar...

Äsch jag kan nog redan de viktigaste sakerna, förrutom att köra bil.

Kommentarer
Postat av: cmonebba

jag kommer ju idag, men då vill jag fan se att det är städat och fint! jag lagar maten, jag äter den, du får titta på.



Puss, din bejbi.

2009-07-26 @ 15:57:09
URL: http://cmonebba.blogg.se/
Postat av: Didde

Det var inte städat, jag hjälpte till med maten men du åt mest.

2009-07-26 @ 23:54:44
URL: http://donetdidde.blogg.se/
Postat av: L

ooh tur då är jag inte ensam..

haha jadu jag ska försöka tänka så, om det nu fungerar ^^

förhoppningsvis så gör jag det (:



2009-07-27 @ 17:32:08
URL: http://takeafuckinstarlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0