Bara låt det ske.

Under halva förra veckan och helgen som varit så har jag lärt mig att saker inte alltid heter vad dom påstås heta, och dialekter är svårt. Men man lär sig lite sakta men säkert. Solen var varm och lika så var ölen. Och jag tror nästan att jag var varken (till och från men ingen längre sömn) i över 36 timmar igår/förgår. Aldrig hänt innan! Aah, och att slumra till i en bil och vakna med ett ryck av att man tror att föraren har somnat när hon kör på fel sida av vägen, är inte skoj. Men det visade sig snabbt att hon inte sov och att hon bara höll på att köra om en annan bil. Det var inte så värst skoj. Konstiga var att jag fick samma illa ryck flera gånger och trodde varje gång samma sak.

Kommentarer
Postat av: Dea

De heter ikke vålldtäkt, de heter overaskningssex!

Haha<3 Längtar tillbaka liten smula

2009-07-07 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0