Hälsoresa igen

Nu när jag satt här framför datorn och spelade spel så fick jag helt plötsligt för mig en sak. Det är nog dags att bli hälsosam...! För typ 9 månader sen så fick jag för mig samma sak, att jag skulle börja simma, bli atletisk och hela den där biten. Det gick ju bra den gången, blev asbiff och fick köpa en helt ny garderob för att inga kläder passde längre (helt seriöst, jaaaa! Jag ljuger inte, neeej då). Och allt detta efter bara 2-3 månaders simmande. Hur som helst så är det nog dags igen, fast nu när det inte är så farligt kallt ute så kan man passa på att njuta av den svenska naturen, typ vara ute och röra på sig. Frågan är bara vad man kan göra ute som är nyttigt? Så jag ska nu göra en lista på saker som är nyttiga att göra i vår svenska natur:
1: Dricka folköl vid en sjö och lyssna på musik från en lagom stor bandare.
2: Sparka boll, dricka läsk och lyssna på musik från en lagom stor bandare.
3: Kasta en basketboll mot en korg, dricka valfritt och lyssna på musik från en lagom stor bandare.
4: Äta magiska svampar och gå runt i skogen och tro att man lyssnar på musik, från en lagom stor bandare som bärs av ett troll.
5: Bara ta en promenad med ipoden.
6: ... Höja volymen, öppna fönstret, klättra ut och ta en cigg på taket.

Kommentarer
Postat av: Vedz

Det var bra tips, ska nog prova dem alla! :)

2009-08-25 @ 21:15:55
URL: http://bulletproofcupiid.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0