Det där är inte ok!

Spenderade helgen i den knasigaste staden jag vet: Malmö! Har lite svårt för det stället! Det känns otryggt, smutsigt och långt från min trygga bubbla. Men Ebbas systeryster Nina och hennes man Henkas gömmer sig där och dom har skaffat en lägenhet som Ebba och jag var lite nyfikna på. Och så kunde man passa på att se om Johan hade blivit något längre, men det hade han inte. Plus att jag behövde nya skor! Och det är alltid spännande att åka tåg! Hur som helst, i malmö bor det annars mycket konstiga människor! Små människor kastar sten på folk utan anledning, det fick jag iallafall se från Nina och Henkas balkog, i stort sett direkt när jag kom dit. Sen så åker folk förbi i bilar och helt utan anledning slänger upp långfingret mot inte ont anande snälla ungdommar! Och så slåss folk hela tiden! Bryter armen gör dom med när dom är onyktra... Huannamej! Jag hade nog inte överlevt länge om jag bott i Malmö. Jag som är ömtåligast i världen!
Nina hade iallafall en söt liten hårboll som tryckte ut kinapuffar lite här och där när den kände för det! That was awesome!

På återseende alla ni som flyttat iväg.

Kommentarer
Postat av: CmonEbba

Det var iallafall en mysig helg.



Puss!

2009-08-31 @ 13:29:02
URL: http://cmonebba.blogg.se/
Postat av: pepp.

ja på återseende,)

2009-09-01 @ 01:15:34
URL: http://maulinpepp.blogg.se/
Postat av: Mac

Haha ja vi ses snart igen :)

2009-09-02 @ 11:48:00
URL: http://holsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0