5 dagar senare

Sådär, då var Emmabodafestivalen över, och skönt är ju det. Det var trevligt, det var skoj och det var bra. Torsdagen var storslagen, 2manydjs, Boys Noize, Bloody Beetroots, Kap Bambino osv. Det var massa skoj och fifan kroppen pallade inte ritkigt med det. Monsterfylla fick man till det med på fredagen och slirade runt med skojigt folk, och sprang även på Matthey Murphy som är sångaren från The Wombats som hade spelat tidigade på dagen. Fast jag vägrade tro på honom när han sa att han var den han var, så det tog ett tag för honom att övertyga mig, men nu har jag kollat upp bilder på honom på nätet och det var verkligen han. Vid 7 -halv 8 på morgonen gick jag och Ebbzor hem, och minnet av den hemfärden är mycket suddigt, men minns iallafall att Ebba skrattade åt mig för att jag var så packad som jag var och att hon filmade mig, och det kan ju inte bli annat än katastrof. Dagen efter var förresten en katastrof, iallafall morgonen! Den hamnade på topp 3 värsta bakfyllorna i mitt liv. INTE kul!

Förresten så har jag en tanke, detta festivalande, det är otroligt udda. Folk åker många mil för att bo i tält, dricka alkohol och betee sig riktigt konstigt. Många klär på sig de mest störda kläderna dom hittar och sedan traskar dom runt och umgås med folk som skrattar åt dom för att dom är så, annorlunda! Tänk om ens päron skulle komma och se hur man själv och ens vänner beteer sig på festival? Hur onykter man blir och vad man säger och hittar på. Hemska tanke :P Jag älskar festival, det är ett udda och skoj påfund. Men jag är glad att mina päron inte ser vad som händer där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0